Stuvi Blog

a fapados bejegyzés

Pár kapcsolat

2017. február 12. 11:00 - FapadStuvi

avagy miért szingli a stuvi

Mármint én, nem a többi stuvi. Nem általánosítok. Van itt mindenféle példa. Igazi pasifaló, örök próbálkozó, barátnő, menyasszony feleség, anyuka… Én speciel csak simán szingli. Nyilván rájöttetek már, hogy ennek az elviselhetetlen személyiségem az oka… :D Csak viccelek. Nem azért van ez így, mert akkora független és karrierista, belvárosi nő lennék, még annyira szerintem csúnya se vagyok, egyszerűen így alakult. Nem vagyok az a rettenetes válogatós fajta sem. Nem hordom fenn az orrom és nincsen semmilyen extra elvárásom. Köszönöm amúgy a kedves kommentelők minden tippjét és jó kívánságát most akkor TÁDÁM, lehullott a lepel. Igen, szingli vagyok. Amikor kb. másfél éve elkezdtem repülni még volt pasim. Aztán így vagy úgy, de vége lett. Nem okolom közvetlenül a munkát érte, de azért mindjárt kitérek rá, hogy néz ki egy húzós nyári hónapom és mindenki levonhatja a következményt, hogy mennyiben játszik a munkám a szingliségemben szerepet.

Csodálom azokat a nőket, akik boldog és kiegyensúlyozott házasságot tudnak fenntartani emellett a munka mellett. Az anyukákról, akik meg pici gyerek mellől jöttek vissza dolgozni, ne is beszéljünk. Bár szerintem ott a pár és a család a kulcspont. Amikor mi elindulunk dolgozni, sosem lehet tudni, hogy igazából mikor érünk haza. Mindig kell valaki, aki készenlétben áll, aki mondjuk elmegy a gyerekért az oviba/iskolába, ha anya nem ér oda. Egy szó, mint száz, Mamik (és a teljes csapat előtt) le a kalappal!

in-love-with-aviation.jpg

Akkor nézzük az én szerencsétlenségemet. Tavaly tavasszal lettem egyedülálló. Kis ideig tartó gyász és befordulás után rájöttem, hogy basszus, hát egy húszas éveiben járó fiatal, anyagilag független, csinos lány vagyok, nem lehet ilyen hülye, hogy elzárkózom a világtól. Tök jó munkahelyem van, halál jó arc kollégákkal és soha sehol nem vagyok ott. Elkezdtem hát eljárni ide-oda velük. Abban viszont biztos voltam, hogy kollégával nem szeretném összeszűrni a levet. Ennek több oka is van, nem erre szeretném kihegyezni a témát, talán majd máskor… Szóóóval, a baráti támogatás meg a jó társaság adott volt, de hát mégis a pasizás elmaradt. Gondoltam legyen akkor tinder. Ciki, nem ciki, úgy voltam vele, az esélyt megadom, ki tudja mire akad az ember. Nos, mivel a facebookkal össze volt kötve, és persze egy egyenruhás képet is kitettem, özönlöttek a pasik. Nem csak azok ám akikkel közös volt a szimpátia. Akivel nem akadtam össze a tindernek köszönhetően, az „támadott” facebookon, instagramon, bárhol, ahol lehet üzenetet küldeni. Alapvetően még ez sem lett volna baj. Az viszont, hogy minden átkozott kérdés a munkámról szólt, és azok is majdnem ugyanazok, halálra idegesített. Akkor kezdem el a blogoláson gondolkozni… Gondoltam leírok egyszer mindent (amiben rólam szó még nem esik) és belinkelem, tessék, itt van. Na, de ilyet mégsem illik, úgyhogy maradt a türelem meg a mindenkinek magyarázás, egyenként, ugyanazt. Két hétig bírtam tinderen, ebből kb. két-három randi lett és „meglepő” módon nulla siker.
Ott vannak az utasok. Számtalan telefonszám kérés, otthagyott üzenet és névjegykártya. Megpróbáltam, ez sem működött. Lehet, hogy velem van a baj, de majd mindet csak az egyenruha érdekelte, meg az, ami alatta van. Nincs is ezzel gond, csak hát most nem ez volt a cél, úgyhogy néhány mihaszna chatelés után azt is feladtam. Még egy nyamvadt randiig sem jutott a dolog. Itt térnék ki rá, -csak, hogy ellenpéldát is felhozzak- van olyan kolléganő aki boldog párkapcsolatban él és bizony a fedélzeten találtak egymásra :) (jó nekik…)

Nem vagyok azért ennyire béna, még ha most úgy is tűnik, voltak azért igazi próbálkozások is. Számomra ez azt jelenti, hogy mondjuk háromnál többször találkozunk, kölcsönösen érezhető a szimpátia és nem (vegy nem észrevehetően) csak az egyenruha izgatja. Azt hiszem egész sok pasinak van a bakancslistáján, hogy megfektessen egy stuvit… Na de szóval, tök jó is volt az ilyen, csak hogy a nyár közepén az életünk nem olyan egyszerű. Képzeljünk el ötös vagy hatos blokkot, -ez azt jelenti, hogy 5 vagy 6 nap folyamatos munka- amiből mondjuk az első három nap hajnal, a második 2-3 meg esti járat. Az tehát akkor úgy fest, hogy első három nap 3-kor kelés és dél-2 között végzés, majd mondjuk utolsó napokban dél-4 között valamikor a check-in és kb. este 11-1 között pedig a nap vége. Mikor is szúrhatnék be ide egy randikát? Persze, időben éppen belefér, meg mindenkinek arra van ideje amire szeretne stb. De lássuk be elég szar érzés lehet, ha szmokingban állsz otthon és várod a negyedik randin a csajt, mennétek színházba, az meg el sem jön, vagy lekésitek az előadást, mert bekésett a gépe. Amikor meg mégis megérkezik, baromi jól jársz, mert berohan a zuhany alá aztán arccal dől bele a párnába. De tök jó, ha van egy stuvi csajod, mert heti 3-4 alkalommal tudod nézni valaki hátát amikor éppen alszik. Persze ez most egy nagyon lesarkított példa volt és nem minden hetünk/hónapunk néz így ki, de az biztos, hogy az össze-vissza beosztás és a gyakorlatilag nulla bioritmus mellé, iszonyatosan toleráns pár, vagy külön hálószoba szükségeltetik. Márpedig egy kapcsolat kezdetén ki az, aki tolerálja, hogy mondjuk van úgy, hogy egy hétig nem tudunk találkozni, vagy mászkál lábujjhegyen este 7 után, vagy nem lesz mérges, ha hajnal 3-kor felkel az ébresztőmre, aztán meg amikor épp csak visszaaludt meg arra, hogy leejtem a fésűmet készülődés közben…?
Ha magadra ismertél, akkor hívd a nullahat… :D 

Remélem most már kezded kicsit jobban érteni a stuvi létet, és sajnálom, ha valami szaftosabbra számítottál… talán majd máskor, mert még mesélek :)

 Ui.: És mindezek ellenére, a munkám a legnagyobb szerelmem...

 

81 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://stuviblog.blog.hu/api/trackback/id/tr7912249602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

svajcineger 2017.02.12. 22:50:21

Valahová elkevertem a számodat.
Megadnád ? :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2017.02.12. 22:50:50

Egyébként miért stuvi, miért nem sztyuvi?

Negrogo 2017.02.12. 22:50:42

@FapadStuvi

Az elozo postodban kerdeztem ra, hogyan tudod osszeegyeztetni a munkada a parkapcsolattal de nem jott valasz. Ebben a postban viszont valamelyest kaptam valaszt. Nem veletlen miert nem szerettem volna ha anno ex baratnom ilyen munkaba kezd.

MarshallX 2017.02.13. 10:56:29

Remelem a tinta nem fogy ki a tolladbol khmm... akarom mondani nem merul le a tableted - bar kinek kell egy alma amibe mar ugyis belejarapott valaki - s meg sok hasonlo irasoddal kenyeztethetjuk retinankat :) Varom a folytatast...

sztd 2017.02.13. 10:56:34

Mivel házas vagyok, ezért a téma már nem érint.

A fent leírtakat önmagában el tudnám viselni. Csakhogy van még egy dolog, ami szerintem nehezítés.

Tudni nem tudom, de az az érzésem, hogy ilyen munkához valamiféle fizetés is jár. Én is jobban keresek az átlagnál, de érzésem szerint egy légiutaskísérő a többszörösét keresi az enyémnek. Ezt viszont kevesen viselik el a magyar férfitársadalomban. Én ezt is elfogadtam volna, de utána jön a következő kérdés. Nyilván vannak nehéz esetek férfiban is, és a munkakörből átérződik a hajszoltság, ami idegességgel is szokott járni.

Tehát: adott a pasi, akinél többet keresel, türelmes, és állandóan veszekedsz vele. Mit gondolsz róla, rá vágynál-e? A nők többségének erre nem a válasza, és elég megértőnek/papucsnak kell lenni, hogy egy pasi ilyen legyen.

Arra akartam kilyukadni, hogy lehet, hogy teneked kell ilyen pasit keresni, és elfogadni, hogy mivel jár. (Pl. önértékelési zavarokkal.)

átlátó 2017.02.13. 10:56:38

Bizony, nehéz a 3 műszakos textilmunkásnők élete plusz az egyéb járulékos terhek...úgy mint a gyerekekre mosni, az embere meg nem a naptári előjegyzés szerint esztergálni is akar, mert ennie meg muszáj. :)
Éppen ezért megszűnt a textilipar és lett egy Malév...oppá...ezt elkúrtam. :)
Jut eszembe...most már tényleg kezdem kicsit jobban érteni a stuvi létet és ne sajnálkozz miattam. Én egyáltalán nem gondoltam, hogy szaftosabban élsz. Nehéz a munkásasszonyok és a mosónők élete.
"Hozzászólásod előzetes moderáció után jelenik meg." Tudtam, hogy asszonynak való vagy. :D

Duplaxiii 2017.02.13. 10:56:43

Kedves írás, a címet kellen emberire átírni.
Szerintem egy felnőtt férfi érti a problémát. A család attól család, hogy közösen "evezünk" az élet tengerén. A "stuvi" nem katona, aki egy időre elmegy, hanem egy életforma, aki azt választotta, hogy ki nem számítható ideig nincs a fészekben!!!
És erre egy tisztességes és becsületes férfi nem partner. Ha menni akarsz, menj! Éld az életed!
Ebben még féltékenység sincs, egyszerűen minek olyannal tartós kapcsolatban lenni, aki soha nincs melletted, aki amikor szükséged lenne rád, egyedül marad, mert te éppen Brazíliában vagy.
Én fiatal koromban egy komoly kapcsolatot azért fejeztem be, mert a lány elment ejtőernyőzni. És én ezzel nem akartam együtt élni. És akkor sem vállalok be fix kapcsolatot (igaz ma már nem kell...), ha én nem tudok teljesen benne lenn!
Én egyébként sok olyan "stuvit" is ismerek, akik itthon élnek így. Az irodaházi szinglik többésge is így él. Csak ők még nem is egzisztenciális okokból...

MarshallX 2017.02.13. 10:56:47

Remelem nem fogy ki a tinta khmm akarom mondani nem merul le a tableted - bar kinek kell olyan alma amibe mar beleharaptak - s meg sok hasonlo irassal kenyeztethetjuk retinankat :) Varom a folytatast...

zati 2017.02.13. 10:57:00

Kedves Stuvi, soridból pontosan kiderül, hogy számodra ez nem munka, hanem hivatás, sőt, inkább szerelem. A fénykép mindent elmond.
A világ számára talán az szokatlan, hogy egy lány érez így, és ahelyett, hogy minden áron férjet próbálna fogni magának, vagy épp a kis "csajos" életét erőltetné, bevallottan a munkája szerelmese. A pasiknál ez megszokottabb és elfogadottabb, inkább számunkra van kitalálva ez a szerep.
Szerintem sokan valóban az egyenruha egzotikuma miatt próbálkozik nálad, sokan viszont simán irigységgel tekintenek rád. Hiszen a te munkád csak utazás és móka - gondolják ők, pedig utasként pontosan látom, hogy a sztyuardeszek munkája mennyire kmoly, fárasztó és kemény. Remélem, osztasz meg történeteket "furcsa" utasokról is.
Amint írtad, nem támasztasz "különleges igényeket" - ez esetben bárhonnan rád találhat valaki, aki elfogadja, sőt, támogatja azt az életformát, ami miatt, igen, néha háromkor érsz haza és, bizony, hajnalban leejted a fésűt. De bosszússág helyett csak rád mosolyog és alszik tovább - és büszke lesz arra aki te vagy.

Phteven 2017.02.13. 10:57:03

A Szomszedokban Almanak is beletort a bicskaja ebbe a szakmaba. :-)

Egyebkent mit jelent az, hogy bekesett?

gahan 2017.02.13. 10:57:06

Van az a csaj, akiért... :D

zbzbzb 2017.02.13. 10:57:09

mekkora kamu oldal.

Bicepsz Elek77 2017.02.13. 10:57:12

Mert a pilóta csak szexet akar, de feleségül mar nem fog venni....

2017.02.13. 10:57:13

Jó cikk. Tapasztalatlan vagy és fiatal, de legalább lelkes.
Ha látnálak képen kicsit több tanácsot tudnék adni, de próbálok így is. Szép vagy, fiatal vagy, csinos vagy és magabiztos, viszont kevés időd a párodra. Ez a kombó a normális férfiakat elriasztja. Viszont vonzza a numerabajnokokat, a beképzelt menő fiúkat, akik mutogatni tartják a csajukat. Nagyon jól lehet menőzni a fiútársaságban azzal, hogy egy sztyuvi a barátnőm. És amikor megkérdezik ettől a sráctól a haverok, és milyen az ágyban, mennyi a szex, akkor a válasz, egész jó, de persze van mellette másik is, hiszen keveset van itthon, ébren.
Amíg ez az állásod, addig ne álmodozz komoly kapcsolatról, házasságról, gyerekről. Összejöhet, de nagy valószínűséggel leszel elvált gyerekes anyuka. Ne erőltesd, inkább élvezd az életet, utazz, majd ha abbahagytad, akkor fogsz találni normális pasit. Igaz addigra a legtöbbjük házas lesz, tehát csak az erősen rostált mezőnyből és az elváltakból válogathatsz majd.
Ez a munka egyike azoknak, amelyek mellett nagyon-nagyon nehéz jó párkapcsolatban élni.

A szingli szó azt jelenti, hogy nem is akar párt találni. Ha szinglized magad, akkor valójában nem is akarsz pasit, csak nézelődsz, de berendezkedsz az egyedüllétre és oda nagyon nehezen engedsz be mást.
Az interneten azok a csajok ismerkednek, akik már a kutyának se kellenek. Munka közben nagyon jól lehet ismerkedni, hiszen rengeteg pasi fordul meg a gépeken. Meg kell tanulnod kiválasztani azokat, akik valóban jók lehetnek neked.
Ha leírod az elvárásaidat egy pasival kapcsolatban, akkor leírhatom, hogyan válassz.

Leylandi 2017.02.13. 10:57:15

Nem kell ahhoz stuvinak lenni, hogy szingli maradjon az ember.
Semmi baj a személyiségeddel, ebben az írásaid alapján biztos vagyok!
Inkább az igényeiddel van...

Nyilván a régi nóta: az igények jelentősen haladják meg az ellenszolgáltatást. Hát ez van, az átlagstuvival egy szinten lévő átlagjaninak nem elég a státusza/vagyona, a kapitány meg az olajsejk pedig csak a háreme újabb tagjának tekint:-( Ebből születik tipikusan az ilyen, fentihez hasonló "mindenpasiszemétmertcsakaztakarja"-című keser, amelynek ellenoldali szinonímája a "mindennőcsakapénzrehajt"-férfirigmus.
Ez egyszerű, tipikus, a szingliségnek 80%-ban oka. Nna. Legalább nem kell többet a miért-en gondolkodnod, ennyi csak, hogy ontopik maradjak, le kéne szállni a földre:-) A veled egysorban lévő "szolgáltató-alkalmazottak" között (hivatalnok, tanár, mentős, csoportvezető) egy csomó normális jópasit találhatsz, aki főiskolát végzett, ért valamihez, munkája is van, és a tenyerén hordoz. Tudod, pont azok, akikhez eddig "nem alacsonyodtál le".
Persze ki is moderálhatod az igazságot, avval megtudhatod azt is, hogy már a visszafordíthatatlanul reménytelen-fázisban vagy.

elemes 2017.02.13. 10:57:21

...ja, és mivel a bloggerina pár napig valószínűleg munkában van, a hozzászólások csak akkor jelennek meg, amikor visszaérkezik :))))))))

Egyébként tipikusan trollmágnes poszt, sajnos szinte látom magam előtt a blogszféra örökös trolljainak megjegyzéseit, wmiki, cardiobascularis és társai.

elemes 2017.02.13. 10:57:23

"heti 3-4 alkalommal tudod nézni valaki hátát amikor éppen alszik."

Ó, ezt egy sima feleség is tudja, aki neheztel, de nem mondja, meg, miért. VEGYEM ÉSZRE.
És olyan, mint a mostani hatodikos matek felvételi: rossz válaszért pontlevonás jár.

what.the.fuck 2017.02.13. 10:57:33

már csak az a kérdés mi a francnak van kint ez a lényegtelen, jellegtelen, szagtalan, szinttelen írás az index címlapján. :O

ki a büdös francot érdekel a saját ismerősi körösön kívül meg pár kanos faszon túl hogy miért vagy szingli, meg milyen elvont érveid vannak a repülő escort lány élet mellett.

elemes 2017.02.13. 10:57:35

Érdekes írás :)

Egy rendőrvicc jutott eszembe. Rendőr elmegy az orvoshoz
- Ha itt megnyomom (az ujjával megnyomja a homlokát), akkor fáj. Ha itt megnyomom (most a hasát nyomja meg), akkor is fáj. Ha itt nyomom meg (a térdét nyomja meg), akkor is fáj.
Az orvos egy darabig vizsgálgatja, nézegeti, majd közli a diagnózist:
- Magának el van törve az ujja.

Facelessbook · www.dont.think.so 2017.02.13. 10:57:56

@mennyi?husz!: Azert kicsit arnyalnam annyival a kepet, hogy nem kell ahhoz repulni, hogy egy kapcsolat tonkremenjen. Persze, lehet, hogy tobb a kisertes, de egy irodaban sem nehezebb felrelepni, vagy megcsalni a masikat, ha nagyon akarja valaki. A Wizzes, Ryanes, easy-s tarsasag legalabb minden este otthon alszik, meg, ha neha nagyon fel is borul a beosztasuk. Gondolj bele, hogy egy legacynal van, hogy egy hetig sem latnad a masikat.

FapadStuvi 2017.02.13. 10:59:14

@Online Távmunkás: mert a sztyuvi szó nem tetszik... :D

FapadStuvi 2017.02.13. 11:04:15

@sztd: nem keresek többet sokaknál. Kicsit többet, mint egy pénztáros, vagy egy ügyfélszolgálatos, de egyáltalán nem annyit amennyit az emberek elképzelnek. Még mindig nem telik egy egész lakás havi díja a fizumból (vagy csak sok lemondással). Egy pincér barátom volt ezelőtt, többet keresett mint én (mondjuk többet is dolgozott).

FapadStuvi 2017.02.13. 11:05:19

@átlátó: köszönöm :D jót kacagtam "korán reggel"

FapadStuvi 2017.02.13. 11:08:56

@Phteven: belső szleng, ezt mondjuk ha valami késésben van..

FapadStuvi 2017.02.13. 11:13:04

@Leylandi: Az előző barátom pincér, előtte lévő fodrász, előtte pedig egy junior pozícióban lévő egy multinál. Semmi köze az egésznek a pénzhez!

FapadStuvi 2017.02.13. 11:14:49

@what.the.fuck: Ez engem is érdekelne... :D Kb. három nullával olvasták többen a bejegyzéseimet, mint amiről valaha is álmodtam. Sajnálom, hogy nem tetszett, de köszi, hogy elolvastad :)

FapadStuvi 2017.02.13. 11:17:13

@Tshu-hash: Gondolkozom a legacy-n. Azért maradtam fapadnál, mert szerettem volna mellé "normális" életet és a pénz sem vonzott annyira, hogy 30 alatt ne legyen gyerekem... Ha ott lennék, az egy döntés lenne, hogy egyedül leszek egy darabig. Így kicsit másabb, mert valahol pont ezért lett fapad.

weasel 2017.02.13. 11:19:16

"Abban viszont biztos voltam, hogy kollégával nem szeretném összeszűrni a levet."

Hülye vagy, de nagyon. Azért hogy mindenki lássa mennyire, átírom a fenti mondatodat pár évvel korábbira:

"Abban viszont biztos voltam, hogy évfolyamtárssal nem szeretném összeszűrni a levet."

Na, dereng már? Jelenlegi életed legalább egyharmadát a munkakörnyezetedben töltöd. Ébrenléti időd majdnem felét. Ez az a hely, ahol úgy is megismerhetsz valakit, hogy nem lebeg feletted Damoklész kardjaként a randizás, a "most kell eldöntenem mit kezdjek ezzel az emberrel" terhe.

Egy munkahelyen (és csak itt) olyan helyzetben vagy, hogy még azelőtt van alkalmad megítélni, hogyan viselkedik az illető a barátaival, kollégáival, milyen a humora, mielőtt elfogadnál egy vacsorameghívást.

Ha nem élsz ezzel a lehetőséggel, az szimpla ostobaság.

Leylandi 2017.02.13. 11:47:44

@roli101: "Ez a kombó a normális férfiakat elriasztja."

Riasztja a fenét! Vagy ha igen, ha a férfi olyan t.öketlen, hogy nem kell neki egy gyönyörű nő csakmert az nem nyóctólnégyig dolgozik (a mai világban igensok ilyen nő van), vagy nem mer megszólítani egy neki tetsző nőt (hacsak nem az angol királyi ház tagjáról van szó), azzal jobb nem is kezdeni. De ne féltsd ennyire a férfiakat! Inkább a túlzott magabiztossággal szokott gond lenni.

"Nagyon jól lehet menőzni a fiútársaságban azzal, hogy egy sztyuvi a barátnőm."

Igen, de ezt a posztkamasz ifjúegyetemista réteget, akiknél ez még menő, a poszter szerintem már rég kinőtte. Már nem ők a célcsoport, hogy úgy mondjam. Remélem.

"utazz, majd ha abbahagytad, akkor fogsz találni normális pasit"

Szóval te azt hiszed, hogy csak a nők élete lehet ilyen mozgalmas jövős-menős, a (normális) férfiak ellenben otthon ülnek:-o Vagy ha nem otthon ülnek, ezt ELVÁRJÁK a nőtől.
Hát... ez eléggé szexizmus:-( Ami mostanában már nemcsakhogy ciki, de nem is divat.

"A szingli szó azt jelenti, hogy nem is akar párt találni."

Ez viszont nagyon igaz! A poszter is, ha jól értem, nem töri magát össze, inkább csak vár az aranyhalra. Ha beesik a főnyeremény egy miniszter vagy dubaji sejk képében, hát legyen, de amúgy inkább elvan magában. Merthogy a mai ú.n. középosztályban egyetlen normális férfit se találna, azt úgyse hiszem - azt inkább, hogy akik közt találna, azok neki nincsenek a célcsoportjában.

"Az interneten azok a csajok ismerkednek, akik már a kutyának se kellenek."

Ez is igaz:-( Pontosabban úgy igaz, hogy a kutyának se kellenek, vagy ha mégis, akkor hamar rájönnek, hogy netes ismerkedőn csak komplett idiótákat és/vagy szexfüggő betegeket találni.

Negrogo 2017.02.13. 11:47:54

@roli101: Igen, akartam irni en is, hogy mire oda jut addigra meg mar elmennek, illetve elkelnek a jo pasik aztan csak pislog.

2017.02.13. 11:48:00

@FapadStuvi: Van. Miért kérdezed?

Negrogo 2017.02.13. 11:50:24

@elemes: Nem lenne gond ezzel a bloggal csak kar a index miatt, mert ezert keverednek ide a trollok.

átlátó 2017.02.13. 12:17:23

@FapadStuvi: Zárójelben. (Nem bennem keresed a támaszt, védtelen, gyenge és elhanyagolt stuviként, a fapadodon, - ezért minden válasz kényszer nélkül, - csak a rend kedvéért... a látszat ellenére, már a szakmád nevének kiejtése ( stewardess ) is a mély, igazi és romantikus érzések viharának tombolását hozza ki emberi mivoltomból. Nem így:
www.youtube.com/watch?v=sZYO8-xLRUE

hanem így:
www.youtube.com/watch?v=zPjkQKfmVI8

Jut eszembe... a segged alá tegyél párnát...a fapadon... a szálka ugye. Nem mondhatod, hogy nem féltelek még a szakmai ártalmaktól is...és sál, sapka, kesztyű, esetleg jó minőségű óvszer...sose lehet tudni. Utólag lűttek a szingliségnek....és vigyázni a főpilótákkal, egyszer amikor kocsmáim voltak többször lehajolt előttem egyik beosztottam a tűsarkújában szőnyegrojtot igazgatni, morzsát fölszedni...lett belőle galiba, a valóban drága és kedves feleségem kibaszta az utazótáskáimat és csípőre tett kézzel kijelentette...elegem van a rokkendrolodból, eddig tűrtem, most húzzad az egészet a faszodra!)

Leylandi 2017.02.13. 12:17:42

@FapadStuvi: "Az előző barátom pincér, előtte lévő fodrász, előtte pedig egy junior pozícióban lévő egy multinál. Semmi köze az egésznek a pénzhez!"

Hidd el, amit írtam, segítségül szántam! Zsigeri elutasítás helyett inkább gondolj picit bele...
Az első lépés a problémák megoldása felé MINDIG AZ, hogy merjünk szembenézni a hibáinkkal, magunkkal! Az összes többi, a megoldás csak utána jöhet!

Feltetted tehát már magadnak a kérdést, hogy MIÉRT NEM TUDTAD VALAMELYIKET MEGTARTANI? Talán mert - nem is akartad eléggé?
Mert azt a magyarázatot (és józan ésszel újból csak ide tudok kilyukadni), hogy egy ilyen, viszonylag normálisan gondolkodó és szép légiutaskísérő ennyire NE KÉNE A NORMÁLIS FÉRFIAKNAK, azt egyszerűen nem tudom elhinni, ne haragudj. Ennyire nem hülyék a férfiak, ezt tudnod KELL.

Ahogy azt is, hogyha a felső tízezerből akarsz választani úgy, hogy te magad nem vagy az, akkor mindig csak a háreme egyik tagja (szeretője) lehetsz, semmi egyéb! És ezt vedd úgy, hogy kőbe van vésve. Azok "lefele" nem házasodnak, hiszen van érzékük a vagyongyarapításhoz, ezért is ők a felső tízezer... Aközé a pár elenyésző kivétel közé (mint pl. Melanija Knavs, ismertebb nevén Melania Trump) tartozni olyan esélytelen, hogy nagyobb a valószínűsége egy lottóötösnek.

vajdasagi 2017.02.13. 12:17:44

Nagyon jókat írsz. hajrá, folytasd.

Munkatársakkal nem tilos ám együtt lenni. Én utas vagyok, és mégis azt mondom, hogy szerintem azok, akik utasként bepróbálkoznak Nálad, azok számodra sokkal kevésbé "célközönség", mint a munkatársaid.

Negrogo 2017.02.13. 12:20:06

@Tshu-hash: Nyilvan nem, megy az a nelkul is. Csak nalunk ez, illetve, hogy utaskisero akar lenni a lany rengeteg konfliktust okozott es veszekedeset majd az elso szakitast. A legfontosabb, hogy ugy jottunk ossze mindketten, hogy megtalaltuk a nagy Ot egymasban vagy nevezd ahogy akarod. (O 25 en 30 voltam akkor) Nem hinnim ilyenkor kellene egy tavoli orszagba munkat eroltetni, plane nem ezt!
Mert raadasul az ex nom hol akart volna dolgozni? Emirates, Qatar airways... ahol az ottani torvenyek, vallas ertelmeben ha mar alkalmazott csak akkor talalkozhattunk volna illetve lehetett volna koztunk kapcsolat ha hazasok vagyunk. Mar amennyiben en utana tudok menni es talalok munkat ott. Tehat a total nonszensz kategoria. Persze ezt fel nem fogta es persze en voltam aki korlatozza meg ossze akarja torni az almat... Hozzateszem ennek ellenere segitettem es vittem interjukra, Gulf Airhez is pl. Szerintem ha vki fontos a masiknak akkor nem eroltetek ilyen munkat vagy legalabb ahogy irod megprobalok kisebb tarsosagnal ervenyesulni es ami itt van magyarban. Ezert is kezdtem olvasni ezt a blogot mert kivancsi voltam. De ahogy latom illetve olvastam "stuvit" o is az a fajta aki kicsit narcisztikusan all a dologhoz: "basszus, hát egy húszas éveiben járó fiatal, anyagilag független, csinos lány vagyok, nem lehet ilyen hülye, hogy elzárkózom a világtól." Mit erdekelte ot is, hogy vege a kapcsolatanak. Egy szo mint szaz ha egy nonek fontosabb a munkaja mint egy ffi abbol jo sose fog kijonni.

scavengario 2017.02.13. 12:20:12

@Leylandi:
"Az interneten azok a csajok ismerkednek, akik már a kutyának se kellenek."

Ezt már régóta (kb. 15 éve) hallgatom mindenfelől. Egyrészt azóta nagyot változott a világ és mindenkinek ott a net a telefonján, másrészt neten ismerkedni lehet kultúráltan is, csak egy újabb csatorna, lehetőség. Hosszútávú kapcsolatra az internetről két nőt is megismertem. Az egyikkel 6 évig voltunk együtt, a másik meg már a feleségem és gyerekünk van. És nem vagyunk se betegek/perverzek, se csúnyák.
Aki szereti ezt hangoztatni, azzal gond van. Lehet őt valamiért csak ez a réteg találja meg.

Negrogo 2017.02.13. 12:28:00

@scavengario: Mindenre van extrem pelda. De ettol meg igaz "Az interneten azok a csajok ismerkednek, akik már a kutyának se kellenek." Vagy gold digger vagy ribanc.

Balv 2017.02.13. 12:37:16

Úgy való, ha valaki szeretne Téged akkor úgy kell elfogadjon ahogy vagy. Tehát nem gond az éjjeli kelés, a hétköznapitól eltérő életritmus és nem szervez pontos érkezést feltételező programot ha akkor fog leszállni a géped, esetleg szereti nézni ahogy alszol, hogy csak a sarkított példákról essen szó...
A tolerancia úgysem csak az elején lényeges és ha van összhang, egy húron pendülés és rajongás (kölcsönösen) akkor nem a munkádon fog múlni a kapcsolat.

2017.02.13. 12:37:52

@Leylandi: Először is jó lenne tisztázni mit jelent a normális férfi. Férfiként van egy elképzelésem, nőként biztos kicsit más mindenkinek. Meglátásom szerint a magabiztos, rámenős férfiak tulajdonképpen numeravadászok. Ha meglátnak egy jól kinéző nőt, akkor arra rámozdulnak. Csak a szépség vonzza őket, mert úgy érzik nekik csak a legszebb nők járnak. Ezért kapcsolataik felszínesek, rövidek, amint meglátnak egy szebbet, akkor érzik a kényszert, hogy újra hódítsanak.
És az ilyen körökben, közelebb a húszhoz, mint a harminchoz, bizony vannak menő dolgok, csajok. És ebbe beleszámít egy csinos, szép stewardess.

Fodor Balázs 2017.02.13. 13:09:57

Ö, hát konkrétan ha már mindenképp társadalmi szintezni akarnánk, akkor a "stuvit" én lejjebb sorolnám magamnál, vagy hát ezzel nálam nem lehetne plusz érdeklődést elérni. Viszont ha lelki értelemben is társat találnék egyben, ami azt is jelenti, hogy ketten, közösen, egymásban bízva és egymás érdekeit kölcsönösen figyelembe véve tudnánk élni, akkor még ha zavarna is az életmód, nem zárnám ki a kapcsolatot. Nyilván gyerekkel nem menne, de az a gyerek és nem miattam.

Leylandi 2017.02.13. 13:10:05

@roli101: "Először is jó lenne tisztázni mit jelent a normális férfi."

Ez a legegyszerűbb. Mivel itt tartós párkapcsolatokról van szó, ilyen szempontból nyilván az, aki tartós párkapcsolatot akar, nem skalpokat gyűjt. Aki korrekt, őszinte, becsületes, nem pedig hazudozó p.nabubus.

"Meglátásom szerint a magabiztos, rámenős férfiak tulajdonképpen numeravadászok."

Nem feltétlenül.
A magabiztos férfit úgy hívják: FÉRFI.
A rámenősségben viszont van valami, mert kultúrember nem úgy ismerkedik, hogy odanyomja az aranyozott névjegykártyát: "ezen a számon jelentkezhetsz oboaszólóra, Husi" felkiáltás kíséretében, hanem elkezd finoman tapogatózni, és csak ráutaló magatartás esetén lép tovább. Sőt, ha egy FÉRFI (nagy f-fel) tudatában van annak, hogy egy járaton ő vendég, a sztyuvi meg így vagy úgy, de neki kiszolgáltatott személyzet, akinek minden hülye mondatára kötelező mosolyogni, akkor NEM OTT, egy ilyen nem-egyenrangú helyzetben ismerkedik. Van arra megfelelő hely és alkalom, de még ha mindenáron a repülőn vélné meglátni élete párját, akkor is biztos vagyok benne, hogy meg tudja máskor, másképp keresni, amikor az illető hölgynek nem lesz kellemetlen, másik kétszáz utas fülehallatára nyilatkozni pro vagy kontra, mert munkája közben mindkét nyilatkozat ciki.
Arról nem is teszek említést, hogy FÉRFI nem úgy kezdi az ismerkedést, hogy odadobja a számát, várva, hogy a nő hívja fel őt. Bár lehet, hogy egy "emancipált" nő ezt most (talán joggal) ki is kérné magának:-(

sztd 2017.02.13. 13:10:09

@FapadStuvi: Ha nem olyan magas a kereset, akkor már csak a többi a kérdés marad.

Mennyire vagy ideges típus (ha jól értem elég sok s szabaidőd, vagyis nem feltétlenül), és mennyire viseled el a türelmes férfiakat (akik első ránézésre papucsnak is tűnhetnek a türelmük miatt).
Sok sikert kívánok a kérdések helyes megválaszolásához!

@scavengario: Idióták még lehettek. :P Nem szemétkedni akarok, de én is - a mai világ mércéje szerint - idióta vagyok, ezért nehezen találtam egy - a mai világ mércéje szerint - hasonlóan idióta virágszálat, akivel így összeillünk.
Szóval ez nem szégyen, de azt gondolom, hogy a legszerencsésebb ismerkedés a személyes, és a normális embernek ez sikerül is. Ha az ember nem normális valami miatt, pl. stuvi és szerelmes a munkájába, akkor a net az ő igazi terepe.

Leylandi 2017.02.13. 13:10:17

@scavengario: "neten ismerkedni lehet kultúráltan is"

Persze! Én is neten ismertem meg a jobbik felemet. De nem véletlenül írtam fennebb "netes ismerkedő"-t (párkereső oldalakat), mert az csak egy része (a legrosszabb része) a netes ismerkedésnek. Eleve mondjuk aki egy "elittárs" elnevezésű társkeresőn lézeng, attól hogy lehetne értelmes agyszerkezetet elvárni???:-o Jóhogy ki nem írják, hogy "csak fehérbőrű árja fajnak!".
De azon felül a neten szerencsére még ezerféleképp lehet ismerkedni (egyéb beszélgetések során), ahogy a való világban is, és ez jó.

"Aki szereti ezt hangoztatni, azzal gond van."

...vagy nem úgy értette, ahogy te, meg persze nem tette hozzá, hogy míg a való életben az ismerkedést kezdeményezők 60%-a normális, addig ugyanez a neten kb. 1%. Belefuthatsz (iszonyú sok felesleges kör árán) egy-egy véletlenül odakeveredő épelméjűbe ugyan, de ez még nem érv amellett, hogy a netes társkereső általábanvéve normális és hasznos dolog lenne. Dehát (a matematikát kivéve) a világban minden csak "nagyjából" igaz - így nagyjából igaz az is, hogyha kiír az ember egy nagyjából alátámasztott megfigyelést, arra rögtön előjönnek a kivételeket sorolók, mintha az kicsit is releváns lenne:-)

Egy Hun Hunniából 2017.02.13. 13:17:36

Amíg az igazit keresed/keresem és még nincs meg, addig azért el lehet lenni/meg lehet alkudni/jól érezheted magad az esélyesekkel is! :-D
Ráadásul az esélyesekkel való kapcsolat alakít(hat) minket az Igazival való kapcsolatra, vagy segít(het) a rátalálásban.
Azt már tudod, hogy MAGÁNYOS vagy, vagy csak (pillanatnyilag) EGYEDÜL levő?

Leylandi 2017.02.13. 13:19:25

@Balv: "Úgy való, ha valaki szeretne Téged akkor úgy kell elfogadjon ahogy vagy."

Látod, ezért plusz egy lájk! Erről van szó!
Csakhogy ezt egy társadalmilag, sőt továbbmegyek, a párkapcsolatkeresés nevű emberpiacon jóval felette állótól, akinek ajtaja előtt sorbaállnak a szeretőjelöltek, akik a belüket kitennék egy alkalmi kapcsolatért (és a velejáró ruhákért-ékszerekért-budailakásokért) is, attól nem fogja megkapni!
Egy miniszter (tudjátok, melyikre célzok, aki Makaóra hurcolta a nőjét) sose lenne ilyen toleráns egy sztyuvival, hogy elfogadja annak időbeosztását. Azt mondaná: ma este 8-kor szex lesz, aki ittvan, ittvan, aki nincs, nincs. És bőven lenne még jelentkező, aki mindenképpen ottlenne...

Tomo01 (törölt) 2017.02.13. 13:27:05

Szervusz jó reggelt vagy napot valahol a felhők között .. nagyon klassz amit írtál, és igazából csak becsülni tudom azt a munkát amit csinálsz .. pláne ezzel a beosztással, és a sok sok jó fej
utassal , a rohanással, s a mindig pontossággal, a kevés alvással, és a sok tolarenciával.. Azt
persze ne is várd, hogy ezekben az években, vagy ameddig csinálod pont Te leszel akire rá fog találni a fehér lovon , szép Herceg.. Bár legyen sok szerencséd, és egyél BOLDOG . Én is érdekelve vagyok a témában, majd azért várom a friss írásokat ..hello Tomarrow

Colonel Maybourne 2017.02.13. 15:02:57

15 évig repkedtem átlag 250 (!) úttal, évente. Utasként. Aludtam kb. mindenhol, mindig. Kelsz 3-kor, hazaérsz 11-kor, másnap ugyanaz, csak máshová éveken keresztül. És közben nem voltam szingli, gyerekek is vannak. Ki-mennyit dolgozik, mikor van otthon, stb, mindegy. Ha szeretnek, úgy szeretnek és fogadnak el ahogy vagy.

na4 2017.02.13. 15:03:03

Nagyon bájos írás, nem vagy egyedül, nálunk a családban is ez a helyzet. Hát nem könnyű, sok sikert, türelmet, és majd minden zsák megtalálja a maga foltját. Egy tipp, hátha segít: töltsd le a crewme app-et az Aple Appstore-ból. Ki tudja. Sok sikert!

tomfree 2017.02.13. 15:03:05

Nekem tetszik a blog meg az írójának a stílusa. Hajrá, így tovább.

Hokunda 2017.02.13. 15:03:07

"majd mindet csak az egyenruha érdekelte, meg az, ami alatta van"
Két dolog jut eszembe ezzel kapcsolatban:
1, egy férfit, ha nem érdekli, mi van a ruhád alatt, akkor bajban vagy
2, mégis mi kellene, hogy érdekelje a jövőbenidet, hogy téged is érdekeljen ő?

"külön hálószoba szükségeltetik"
Van bekészítve egy külön hálószobád a leendő pasidnak?

2017.02.13. 15:03:09

@Leylandi: "Úgy való, ha valaki szeretne Téged akkor úgy kell elfogadjon ahogy vagy."

Látod, ezért plusz egy lájk! Erről van szó!"

Nekem kicsit furcsa, hogy egy férfi ha szeret, akkor elfogad, olyannak, amilyen vagy (ez a szerelem vakká tesz esete). De egy nőnek nem kell elfogadnia a férfit, akkor se, ha szereti? A nő támaszthat elvárásokat, a férfi nem.
Olyan a világon nincs, hogy két ember 100 %-ban megfelel egymásnak. A kapcsolat inkább a kompromisszumokról szól. A férfi elviseli, hogy a nő stewardess, ezért keveset találkoznak. Cserébe a nő elviseli, hogy a férfi nem a legsármosabb, vagy utál színházba járni. Szerintem ez jobban működő kapcsolat lehet, mintha a nő nem hajlandó semmilyen kompromisszumra, mert ha a szereti a férfi, akkor elfogadja, hogy ilyen.
Egy nő se képzelje azt, hogy neki JÁR a legjobb férfi a világon. Aki gazdag, jóképű, nem túlórázik, imádja a gyerekeket, más nőt nem is ismer a feleségén kívül, akit a tenyerén hordoz, miközben főz, mos, takarít.

2017.02.13. 15:03:32

@Leylandi: Először is jó lenne tisztázni mit jelent a normális férfi."

"Ez a legegyszerűbb. Mivel itt tartós párkapcsolatokról van szó, ilyen szempontból nyilván az, aki tartós párkapcsolatot akar, nem skalpokat gyűjt. Aki korrekt, őszinte, becsületes, nem pedig hazudozó p.nabubus."

Ez ki is zárja azokat a férfiakat, akikkel a jól kinéző, szép, csinos nők ismerkednek. Bár belül ilyenre vágynak, de a valóságban a divatosan öltözött, gazdag, hantázó, nagydumás férfiakkal ismerkednek elsősorban. Ugyanis ezek mernek legelőször megszólítani egy ilyen lányt. Ők bepróbálkoznak minden esetben, hátha bejön. Ha nem, akkor mennek a következőhöz.
Mire egy szerényebb, de normális férfi odajutna, hogy megszólítsa, addigra már valakivel össze is jött a lány. Lehet másnap sírva ébred, mert rájött, hogy csak egy alakalomra kellett, de addigra elszalasztotta a normális férfival való kapcsolatot.

Puhi 2017.02.13. 15:03:36

@mennyi?husz!:
Teljesen igazad van!
Remélem, majd lekopnak...

Fodor Balázs 2017.02.13. 15:03:38

@Tomo01: "nagyon klassz amit írtál, és igazából csak becsülni tudom azt a munkát amit csinálsz"

Jó, azért ne csináljunk már mártírt belőlük. Nézzed már meg egy nővér, vagy egy orvos munkáját. Na és tudnék még példát mondani.

Leylandi 2017.02.13. 15:03:40

@sztd: "mennyire viseled el a türelmes férfiakat (akik első ránézésre papucsnak is tűnhetnek a türelmük miatt)."

HA elviselné, nyilván már lenne párja...
(Most is szemét általánosító leszek, de) sok nő vakon átengedi magát ősi ösztöneinek, ami genetikailag azt diktálja neki: "szerezz gyereket egy alfahímtől, és neveltesd fel egy bétahímmel!". Csak bár az alfának a legjobb a génállománya, de ösztönösen képtelen megállapodni, így sose lesz nejének hűséges társa!
Csakhogy a mai bétahímek már nem olyan hülyék, mint régen, nem mellékesen feltalálták az apasági tesztet, ami óriási mélyütés volt a női nemnek:-( Az eredmény: szingliség, ami régen ugyancsak nem volt divatban!
Változik a világ, és ennek jó, ha tudatában van mindenki, és megpróbál ösztönein felülkerekedve ésszel is dönteni. Sajnos rengeteg nő hiszi még mindig azt, hogy majd ő megszelídíti azt az alfahímet, akit megkötnie őelőtte még soha senkinek nem sikerült! Aztán persze félreáll a szája, hogy aférfiakmindcsakaztakarják! Persze. De leginkább csak AZOK, akik után ő fut... Dehát sok az eszkimó (a nők 70-80%-a azért még mindig megállapodni szeretne), és kevés (csak 10% az alfahím) a fóka. A nők 60%-a így mindenképp hopponmarad, de emiatt vagy megpróbálja okosan a bétával is beérni, vagy blogol arról, hogy "a férfiak" (így, en bloc) mekkora szemetek...
De konzekvenciákat levonni sosem késő.

cardiobascuralis 2017.02.13. 15:50:26

@FapadStuvi:
Végül is jogos. Gondolom, úgy is ejtitek, hogy stevardess, s-sel, ev-vel, a végén 2 s-sel.

"Azért maradtam fapadnál, mert"
Szerintem pedig egy hagyományos légitársaságnál jóval kiszámíthatóbb és kevésbé hányatott az élet.

@weasel:
Na ja, összejön egy férfi sztyuvival, időnként pont váltóműszakban vannak, az is hasonlóan szétszórt időpontokban, havonta kb. egyszer látják is egymást otthon.

@átlátó:
Főpilóta egy légitársaságnál csak 1 van (illetve több típust üzemeltetőknél általában van még típusfőpilóta). Nem keverendő a kapitánnyal.

@vajdasagi:
"Munkatársakkal nem tilos ám együtt lenni. "
Nem. Csak ha kiderül, hogy mégsem ő az igazi, és kissé viharos szétválás van, akkor vagy vele kell együtt dolgozni később is, vagy valamelyiknek munkahelyet változtatni. Egyik sem egyszerű. És egy repülőgépen nem olyan, mint egy cégnél esetleg, ahol 3 folyosóval távolabb dolgozol, és ha nem akarod, nem látod.

@mennyi?husz!:
Szerintem óriási tévedésben vagy.

@Leylandi:
"Sőt, ha egy FÉRFI (nagy f-fel)"
De akkor mire a többi nagybetű?

"tudjátok, melyikre célzok, aki Makaóra hurcolta a nőjét"
Én nem tudom, úgyhogy rákérdezek: melyikre?

@sztd:
Azt hiszem, kicsit túlbecsülöd a sztyuvik fizetését. Az alapjuk régen sem volt túl magas, de akkor még tudtak ciházni (olyan cuccokat behozni butikokba, ami itthon nem volt kapható - ma ezt már nem lehet, Kínából megkapsz olcsóbban mindent, és ingyen házhoz viszik, ráadásul a fapados sztyuvik nem nagyon alszanak ott sehol, hogy az adott városban vásárolhassanak) meg kaptak napidíjat, attól függően, hová mentek (annak idején én is sztyuvi ismerősöktől vásároltam dollárt vagy márkát). A nagy pénz akkor is ebből a mellékesből volt, de ma ez már nincs.

cardiobascuralis 2017.02.13. 15:50:30

@Colonel Maybourne:
Elárulhatnád, mi volt a melód, és van-e még felvétel. :-)

cardiobascuralis 2017.02.13. 15:50:43

@na4:
De mi van, ha nem szifont használ?
Orális szex?

attbar 2017.02.13. 15:51:04

Kedves blogger lány,

A leírtakat valóban 10-ből 9 pasi nem tolerálja hosszú távon, mert bármennyire is anti-macsó duma, de mi férfiak is szeretjük a kiszámíthatóságot. Kicsit hasonló cipőben járok, mint Te... Nem tolerálják a nők, ha a munka miatt nem tudok emberi időben hazaérni, vagy hirtelen napokra el kell utaznom. A megoldás kulcsa, hogy olyan pasit kell találj akinek hasonló problémái vannak az időbeosztásával, de nem okoz neki anyagi/lelki problémát, hogy a gyerekért a bébiszitter menjen. Azért kívánom, hogy mielőbb megtaláld akit keresel! :)

elemes 2017.02.13. 16:59:34

...egyébként ez (a munkakör) olyasmi, mint amikor például egy csúf tűzanyajegy van valakinek a fél arcán. Kell valami olyan erény, ami ezt ellensúlyozza egy hosszú távon gondolkodó férfi számára.

Mi az, ami cabin attendant feleség kapcsán az átlag pasi fejében felmerül?
1. másokkal mindig kedves, a férjével nem (persze, végre nem kell álarcot hordania)
2. másnap fordul vissza a gép - a nő szállodában - mennyire hűséges? na és a férfi otthon?
3. ha gyerek lesz, a férje viszi azt a szerepet, amit legtöbb családban az anya (háztartás stb)

Szóval a nőnek ezekre kell felkészülnie:
1. egyenes kommunikáció (énközlések), semmi "utalás", "vegye már észre" stb
2. hosszú távú elköteleződés, bizalom... és elégítsék ki egymást minél magasabb szinten :))))
3. a nő olyan pasit keressen, akiben (már a megismerkedéskor) is megvannak azok a vonások.

Balv 2017.02.13. 16:59:44

@roli101: Nekem egy kicsit furcsa, hogy ez az írás nem tartalmaz olyan álláspontot amit Te leírtál. A kölcsönösség fontos. A tolerancia (optimális esetben), kompromisszumkészség oda-vissza jár. Tolerálni pedig olyan dolgot kell, amit az ember egyébként nem kedvel. Mi van ha valaki nem akarja birtokolni a másikat és elfogadó a munkabeosztással kapcsolatban? Akkor ez nem tolerancia, egyszerű elfogadás és nem elviselni kell valamit. Aki szeret színházba járni annak viszont el kellene viselnie, ha a párja nem. Munkára féltékenykedni gáz. A munkával nem lehet szerelmeskedni vagy legalább is nem úgy. Akinek nincs szüksége férfira a munka mellett az bizonyára nem is keres.
100%-os megfelelőség nincsen természetesen, de mindenki egyénileg húzhatja meg a kompromisszumkészségének a határait. Maximum tovább tart a keresés, de legalább nem kell azt éreznie, hogy megalkudott.
Aki meg tisztában van a saját értékeivel az pontosan tudja, hogy mi jár neki, felsorolni sem kell és ez pozitív és negatív értelemben is igaznak kéne legyen. Hibás értékítélet esetén pedig a labda a másik félnél, lehet tovább keresni...

na4 2017.02.13. 16:59:47

Íme a stuvi randivonal :-)

www.dateastewardess.com/

Sok sikert!

Balv 2017.02.13. 17:00:15

@Leylandi: A lájkot köszönöm, elraktam. Felmerült bennem a kérdés (és persze válaszom is van rá), hogy miért állna bárki is a másik felett és mégis kit érdekel az olyan jelölt (aki ezáltal máris elveszti a jelölti státuszt), akinek az ajtaja előtt sorban állnak a szeretők péniszkópos vizsgálatra? Ha az ember párkapcsolatot keres akkor az egyenrangúság (nem szexuális értelemben, mert az másik téma) természetes és a skalpvadászok pedig kiesnek a célközönség soraiból, így nekik való megfelelési kényszer sem ütheti fel a fejét. Így máris okafogyott a miniszteres (vagy bármilyen egyéb) eszmefuttatás, hiszen azt nézzük amit keresünk, nem azt amit nem, ugye? A sok miniszterhez jelentkezőnek pedig ezúton is sok sikert kívánunk!

incognito ergo sum 2017.02.14. 09:37:11

Kedves Fapadstuvi,

Miért is nem akarsz például egy pilótával összejönni...?

Puhi 2017.02.15. 23:16:38

Na, hol van már az új posztunk!? :)

incognito ergo sum 2017.02.15. 23:16:46

Hülye kérdés volt, két változó időbeosztás, még ritkább találkozások, mintha csak az egyik...

Colonel Maybourne 2017.02.15. 23:17:10

@cardiobascuralis: Tudjál szerelni olyan dolgokat / gépeket amik marha messze vannak szerte a világban nehezen megközelíthető helyeken (én mondjuk inkább oktattam). Szeress koszos /olajos / sáros lenni, ne zavarjon ha induláskor -30 fok van érkezéskor meg +40, vagy fordítva. Érts az egyszerű bennszülött szerelő nyelvén és egy világcég CEO-je nyelvén egyaránt. Millió ilyen cég van és felvétel is van. A pénz jó, a munka érdekes és változatos, ellenben kemény. PLC tudással előnyben...

Burgermeister 2017.02.15. 23:17:11

Nekem bejönnél, nem kell mindig 1ütt lenni. Szóval?

Sadist 2017.02.15. 23:17:22

@FapadStuvi: "nem keresek többet sokaknál. Kicsit többet, mint egy pénztáros, vagy egy ügyfélszolgálatos, de egyáltalán nem annyit amennyit az emberek elképzelnek. Még mindig nem telik egy egész lakás havi díja a fizumból (vagy csak sok lemondással)."

Akkor mégis miért csinálod? Ha tényleg csak a repülés/utazgatás miatti szerelemből, akkor nem való neked férfi és párkapcsolat.

Sadist 2017.02.15. 23:17:32

@roli101: "A nő támaszthat elvárásokat, a férfi nem."

Üdv a 21. században.

"Egy nő se képzelje azt, hogy neki JÁR a legjobb férfi a világon. Aki gazdag, jóképű, nem túlórázik, imádja a gyerekeket, más nőt nem is ismer a feleségén kívül, akit a tenyerén hordoz, miközben főz, mos, takarít."

Ezt a büdös életben nem fogod megértetni velük. Majd csak akkor jut el a tudatukig, ha 40 évesen a fél tucat macskájuk várja csak haza őket.

boom2 2017.02.15. 23:17:35

@weasel: 11:19:16-os
Pontosan!

boom2 2017.02.15. 23:17:43

@Leylandi: Én még azt is hozzátenném, hogy el kéne már felejteni ezt a baromságot is:
" Abban viszont biztos voltam, hogy kollégával nem szeretném összeszűrni a levet. Ennek több oka is van..." blabla -blabla, süket duma

Sadist 2017.02.15. 23:18:00

@sztd: "Én is jobban keresek az átlagnál, de érzésem szerint egy légiutaskísérő a többszörösét keresi az enyémnek. Ezt viszont kevesen viselik el a magyar férfitársadalomban."

Francokat, a többség simán elviselné, csak ott bukik a dolog, hogy a nők nem állnak össze olyannal, aki bármilyen téren kevesebb náluk. A nők elvárása, hogy a férfi legyen magasabb, erősebb, intelligensebb, magasabb egzisztenciájú, különben "nem tudnak felnézni rá".
www.youtube.com/watch?v=5oyrG3PcgLk

Leylandi 2017.02.15. 23:18:10

@Balv: "miért állna bárki is a másik felett"

Miért ne állhatna? Merjük kimondani: a kapcsolatkeresés gyakorlatilag egy emberpiac! Tudom, a lélek, a szerelem, hogy nem kilóra megy, stb. stb. De nem is azt mondom, hogy kilóra veszünk embereket, hanem hogy hasonlóan működik! Mindenkinek van egy értéke: a kora, végzettsége, belső jelleme, külseje és státusza szorzata alapján. Az emberek egyszerűen csak törekednek a másik nemből minél nagyobbat meríteni, értékesebbet megszerezni!
Aztán általában azért reálisan be tudják saját értéküket lőni, és "megelégszenek" a hozzájuk hasonló értékkel bíró másik féllel. Vagy ha nárcisztikusak (netán nárcisztikus pszichopaták), akkor elszakadnak a realitástól, és sokkal többet akarnak, mint amit ők tudnak adni. De a másik fél se hülye, ő is többre vágyik. Ebből szokott lenni, hogy a nőt ugyan elviszik egy kósza numerára, de onnantól azt hiszi, neki az a szint jár. Csakhogy nem jár, ezért lesz szingli.

"kit érdekel az olyan jelölt (aki ezáltal máris elveszti a jelölti státuszt), akinek az ajtaja előtt sorban állnak a szeretők péniszkópos vizsgálatra?"

Ez olyan, mint egy filmszerep. A színészek hosszú sorban várakoznak, és az nyer, aki a legtöbb energiát dobja be. Hidd el, ennek a játéknak is megvan a célközönsége! Van, akinek a "szerelmi" beteljesülést egy-egy gyémánt, autó, ház vagy bankbetét jelenti!

"Így máris okafogyott a miniszteres (vagy bármilyen egyéb) eszmefuttatás"

Hát nemtom. Keress rá gugliban arra, hogy "Dobolyi Alexandra". Szerintem meglehetős elégedett fejet tud vágni:-)

Balv 2017.02.15. 23:18:12

@elemes: Nem.
Ez (is) egy olyan munkakör amit lehet élvezettel és lelkesedéssel csinálni, mert az embert a személyisége alkalmassá teszi a feladat elvégzésére. Vagyis ha fáradtan is érkezik haza, nem az álarcot kell levenni és akivel társnak választották egymást, annak nem a szenvedés és a másik elviselése jut a kapcsolatban. Ugye egy ilyen szerepet nem is kötelező felvállalni senkinek...

Leylandi 2017.02.15. 23:18:24

@roli101: "A nő támaszthat elvárásokat, a férfi nem.
Olyan a világon nincs, hogy két ember 100 %-ban megfelel egymásnak."

Jó, akkor bontsuk ki az igazság többi részletét...
A párkapcsolat olyan, mint a malomkő két fele. Nagyjából egyforma kemények és egymáshoz hasonló az alakjuk, és addig csiszolják egymás kisebb eltéréseit, amíg jól egymáshoz nem csiszolódnak.
Nyilván nem jó malomkő pl. két gránitszikla, mert hamarabb törik, minthogy csiszolódna... és nem jó az se, ha az egyik kő, a másik meg fa... mert a kő megeszi a fát, és nem futnak együtt túl sokáig. NAGYJÁBÓL kell összeilleniük, a többit az idő már meg tudja oldani.

A jó kapcsolathoz is az kell, hogy már eleve eléggé egymáshoz illjenek, de a kapcsolat egésze még onnantól is gyakorlatilag kompromisszumok, csiszolódások sorozata. De nyilván nagy eltérések nem lehetségesek, nem lesz kapcsolat egy sztyuvi és egy szorongásos depressziós férfi közt, mert utóbbi halálra aggódná magát a nő minden egyes repülésekor. Szóval nagy vonalakban el kell tudni a másikat fogadni (erre értettem az elfogadást, hogy a másikat alapjaiban azért ne akarjuk megváltoztatni), kisebb dolgokban pedig egymáshoz kell csiszolódni.

"de a valóságban a divatosan öltözött, gazdag, hantázó, nagydumás férfiakkal ismerkednek elsősorban..."
"Mire egy szerényebb, de normális férfi odajutna, hogy megszólítsa..."

Tök ugyanerről beszéltem a 15:03:40-es, alfa- és bétahímekről szóló hsz-omban, csak ugye az előmoderálás miatt minden késik... elég nehéz így bezélgetni, hogy mindennek át kell menni a zord és szigorú Előminősítő Bizottságon:-(

Balv 2017.02.17. 22:20:51

@Leylandi: Amiket írtál azokkal teljes mértékben egyetértek általánosságban. Nagyon leegyszerűsítve a saját boldogságunkért szeretnénk a másikat boldognak látni, van értékünk a piacon és ezt jellemzően mindenki másképp materializálja.
Viszont onnan indultunk, hogy egy skalpgyűjtő valaki érzi magát felette állónak. Csakhogy olyan valaki nem árazhat be minket akitől nem is kértünk árajánlatot... ;) Ezért írtam, hogy az eszmefuttatás további része irreleváns.
Az más kérdés, hogy van akik úgy érzik magukat jól, ha sorba állnak az ajtó előtt filmszerepért. Mindenki magáért felel...
süti beállítások módosítása